Dari pihak blog

Ogos 4, 2009

Salam,

Sebelum saya memulakan bicara ingin saya memanjatkan kesyukuran
kepada Allah swt yang maha pengasih lagi maha penyayang.
Syukur kehadrat ilahi saya diberi kesempatan untuk bersama-sama
berkongsi ilmu dan pengetahuan agar dijadikan pedoman dan
panduan melalui blog ini.

Marilah kita semua berusaha untuk tidak meninggalkan solat, melakukan kebaikan dan berusaha menguatkan iman didalam dada kita.Tidak ada yang patut disembah dan diagungkan melainkan Allah SWT dan pesuruhnya Rasullulah SAW.

Setiap manusia pasti melakukan kesilapan,jadi ada baiknya kita berusaha membaiki diri kita.Syukur dengan nikmat yang diberikan kepada kita.Janganlah disimpan walaupun sekelumit perasaan busuk dan sakit hati terhadap orang lain.Bersyukur lah dengan nikmat yang diberikan Allah dan ucaplah Alhamdullilah.

Sesungguhnya hanya pada Allah kita patut berserah dan beriman.Kita hidup hanya sementara dan entah esok entah lusa kita mungkin akan meninggalkan dunia yang sementara ini.

Jangan lah kita lalai yer..Saya berpesan bukan hanya kepada saudara saudari sekalian tetapi juga pada diri saya sendiri.Saya juga perlu banyak membaiki diri ini.Pastikan hati kita sentiasa berzikir dan bersyukur..